tape-403593_1920

Dieta na masę 70 kg

tape-403593_1920W budowaniu pożądanej sylwetki, to co ma największe znaczenie, to zaangażowanie i konsekwencja. Istotne jest także wdrożenie optymalnego planu treningowego oraz stosowanie indywidualnie ustalonej diety. W ten sposób mamy pewność, że nasze starania zakończą się sukcesem. Dla bywalców siłowni pierwszym etapem budowania estetycznej sylwetki jest zdobycie masy mięśniowej. Dieta na masę 70 kilogramów, opiera się o zdrowe odżywianie, w którym najwięcej uwagi poświęcamy przede wszystkim produktom takim jak chude mięso, ryby, owoce i warzywa oraz zboże. Produkty te są bogatym źródłem białka, węglowodanów złożonych oraz błonnika. Wszystko to znacząco wpływa na metabolizm, a co za tym idzie budowanie struktury mięśniowej. Nie zapominajmy, że przy budowaniu i zachowaniu masy można też stosować kalkulator kcal. To wskazane dla wszystkich tych, którzy na własną rękę próbują kontrolować ilość i jakość przyjmowanych posiłków. Dieta na masę 70 kg powinna być oparta tez o odpowiedni czas spożywania posiłków, minimalnie dwie godziny przed treningiem. Warto tez zrezygnować z przekąsek.

Jedna myśl nt. „Dieta na masę 70 kg”

  1. Koniec pytań bez odpowiedzi i godzin straconych na sali treningowej testując rozpiski wzięte od kolegów, albo z internetu. Plany, które działają na innych, wcale nie muszą działać na Ciebie! Nie trać już czasu, sprawdź plany treningowe i pomoc dietetyków na http://potreningu.pl/plany , dieta jest ukladana indywidualnie (tak samo trening) uwzględniając informacje uzyskane od zainteresowanej osoby. Polecam!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *